درب ضد سرقت
فروش انواع درب های ضد سرقت ارزان از برترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی | Security Door
درب ضد سرقت
شنبه 21 فروردين 1395 ساعت 10:24 | بازدید : 138 | نویسنده : رضا سعیدی | ( نظرات )

شاید تاکنون بارها عبارت درب ضد سرقت را شنیده باشید. اما آیا در مورد این نوع درب‌ها اطلاعات لازم را دارید؟ در این مقاله سعی بر این شده است تا درباره این درب‌ها توضیحات مختصری داده شود. معمولاً درب‌های ضد سرقت، درب‌های پیش ساخته فلزی می باشند و هدف اصلی این درب‌ها تأمین امنیت لازم درون محل استفاده شده می باشد.

سؤالی که معمولاً در ذهن کاربران نقش می‌بندد این است که آیا واقعاً این درب‌ها ضد سرقت می باشند؟ در جواب به این سؤال باید گفت این درب‌ها واقعاً درب‌های ایمنی می باشند، البته به شرط آنکه نوع مرغوب آن خریداری شود. همچنین ذکر این نکته که اکثر سایت ها و البته کمپانی های بزرگ لقب (Security Doors) را به این درب‌ها داده خود نیز نشان از ایمن بودن این درب‌ها را می دهد.

ایمنی درب‌های ضد سرقت رابطه‌ی مستقیمی با نوع مواد استفاده شده و کشور سازنده این درب‌ها دارد. به‌طوری که از روی کشور سازنده و قیمت آن می توان به میزان کیفیت درب پی برد. اما به‌طور کلی درب‌های ضد سرقت از لحاظ اهرم مردن و شکستن قفل و درب‌ها که معمولاً اکثر سرقت‌ها به همین صورت انجام می‌شود، امتحان خوبی را پس داده‌اند و از این لحاظ بسیار ایمنی بالای دارند.

علاوه بر ایمنی بالا در این درب‌ها وجود مزایای دیگر نسبت به سایر درب‌ها نیز باعث شده است، که انتخاب درب ضد سرقت مرغوب همواره در ذهن خریدار به عنوان اولین انتخاب قرار گیرد. ضد حریق بودن ، ضد ضربه بودن ، ضد مته بودن، مقاومت بالا در برابر خرابی، عایق بودن گرما و سرما، عایق بودن صدا از جمله مزایای این درب‌ها می باشد.

شما می توانید جهت مشاهده تولیدکنندگان و فروشندگان درب‌های ضد سرقت و همچنین خرید این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درب های ضد سرقت ارزان و آدرس security-doors.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)